به گزارش روابطعمومی بهزیستی استان تهران؛ در راستای مبنی بر تقویت ارتباط مستقیم با مخاطبان و ارائه خدمات مؤثرتر، میز خدمت بهزیستی استان با حضور سهیلا یزدانشناس، رئیس اداره پذیرش و هماهنگی، و عادلی، کارشناس دفتر مدیریت، تشکیل شد.
در جریان این میز خدمت، مددجویان ضمن طرح درخواستها و دغدغههای خود در زمینههای مختلف اجتماعی، حمایتی و توانبخشی، پاسخها و راهنماییهای لازم را از کارشناسان و مسئولان حاضر دریافت کردند.
برگزاری میز خدمت در بهزیستی استان تهران با هدف ارتقای کیفیت خدمات، تسهیل دسترسی مددجویان به مسئولان و تحقق رویکرد پاسخگویی شفاف برگزار شد.












نظر شما